Freitag, 14. Februar 2014

Valentínska clivota s Depeche mode

Vždy na Valentína ma chytí veľmi zvláštna nálada. Tak trochu by som chcela Den zamilovaných prežiť v romantickom opojení, no rozum mi vraví, že je to hlúposť. Že každý deň keď som skutočne zaľúbená je tisíckrát krajší ako jeden deň v roku, kedy sa ohromne tvárim, že tomu tak naozaj je. A tak radšej namiesto prezentovania srdiečok v akejkoľvek podobe počúvam Depeche mode a nechávam svoje srdce preciťovať všetky tie pocity, ktoré súvisia s láskou a ktoré som doteraz zažila. A vravím si, že možno to je zmyslom dnešného "špeciálneho" dňa.
 Video ku Heaven má krásne obrázky, na ktoré sa oplatí pozrieť. A text sa oplatí prečítať si......


SometimesI slide away                          I stand in golden rays
Silently                                                Radiantly
I slowly lose myself                             I burn a fire of love
Over and over                                     Over and over 
Take comfort in my skin                      Reflecting endless light    
Endlessly                                             Relentlessly  
Surrender to my will                            I have embraced the flame   
Forever and ever                                  Forever and ever 
I dissolve in trust                                 I will scream The Word 
I will sing with joy                               Jump into the void
I will end up dust                               I will guide the herd    
I’m in heaven                                     Up to heaven



Nemecký preklad:
Manchmal gleite ich weg.                           Ich bin im Himmel.
Leise                                                       Ich stehe in goldenen Strahlen,
Langsam verliere ich mich                         Strahlend.
Immer und immer wieder.                         Ich brenne ein Feuer der Liebe
Finde Trost                                             Immer und immer wieder.
in meiner Haut                                         Reflektiere endlos Licht
Endlos.                                                   Unerbittlich.
Meinem Willen ergeben                             Ich habe die Flamme angenommen
Für immer und ewig.                                Für immer und ewig.
Ich löse mich in Vertrauen auf.                  Ich werde das Wort schreien,
Ich werde mit Freude singen.                    In die Leere springen.
Ich werde im Staub abschließen.                Ich werde die Herde führen
                                                              Bis zum Himmel.
A pre tých, čo sa dočítali až sem, odmena:-)))
You hear stories of old
Of princes bold
With riches untold
Happy souls
Casting all aside
To take some bride
To have the girl of their dreams
At their side
But not me
I couldn’t do that
Not me
I’m not like that
I couldn’t sacrifice
Anything at all
To love
I really like you
I’m attracted to you
The way you move
The things you do
I’ll probably burn in hell
For saying this
But I’m really in heaven
Whenever we kiss
But Oh no!
You won’t change me
You can try
For an eternity
I couldn’t sacrifice
Anything at all
To love
Take a look at unselected cases
You’ll find love has been wrecked
By both sides compromising
Amounting to a disastrous effect
Now I’ve got things to do
You have too
And I’ve got to be me
You’ve got to be you
So take my hand
And feel these lips
And let’s savour a kiss
Like we’d savour a sip
Of vintage wine
One more time
Let’s surrender
To this love divine
But we won’t sacrifice
Anything at all
To love

Najneskôr tu je každému jasné, odkiaľ má môj blog svoje meno:-))))) Ale nemôžem si pomôcť. 
DAS LIED IST SO WAS VON GEIL!!!!

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen